آذران پلاست رسا

ساخت وبلاگ

طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از نرم افزار سه بعدی

 

شاید شما هم با این مشکل روبرو شده اید که هنگام تغییر دکوراسیون داخلی نتوانید به راحتی به انتخاب مبلمان و رنگ آنها و یا کاغذ دیواری و دیگر عناصر داخلی دست زنید. و حتی وقتی از یک طراح و معمار کمک و مشورت بگیرید نمیتوانید ظاهر کلی و تمام شده ی طراح را تجسم کنید.

تکنولوژی امروزه به کمک شما آمده تا بتوانید به راحتی قبل از هر اقدامی منزل طراحی شده ی خود را به طور کامل مشاهده نمایید.

 

با استفاده از نرم افزارهای سه بعدی شما میتوانید فضای خود را ترسیم و تمامی ایده های خود را بر روی آن پیاده نمایید. این بهترین راه برای انتخاب رنگ و طرح در دکوراسیون داخلی میباشد. همچنین با استفاده از این نرم افزار 3Dشما میتوانید تمامی آنچه که در ذهن طراح شما میگذرد به صورت عینی مشاهده نمایید و در صورت لزوم قبل از به اجرا در آوردن طرح، تغییراتی را نیز اعمال نمایید تا در نهایت یک فضای ایده آل برای خود بوجود آورید.

 

طراحی سه بعدی دکوراسیون داخلی دارای کیفیت های متفاوتی برای رائه است و این کیفیت بستگی به هزینه ی پرداختی شما دارد. بالطبع به هر میزان هزینه ی بالاتری پرداخت نمایید کیفیت تصویر شما بالاتر خواهد بود. همچنین طراحی 3D کاری بسیار سخت و زمان بر است؛ اگر شما خواهان یک طراحی بی نقص و با کیفیت هستید باید زمان بیشتری هم به طراح خود بدهید تا بتواند کار شما را به درستی و با کیفیت قابل قبول ارائه نماید.

در ادامه چندین نمونه ی طراحی سه بعدی دکوراسیون داخلی با کیفیت های متفاوت را برای نمونه به نمایش گذاشته ایم.

 

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/231

 

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی خانه , دکوراسیون داخلی منزل , دکوراسیون منزل کوچک , دکوراسیون داخلی پذیرایی , دکوراسیون داخلی منزل کوچک , دکوراسیون داخلی ایرانی , دکوراسیون داخلی آشپزخانه , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , طراحی دکوراسیون داخلی ویلا , فنگ شویی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 185 تاريخ : سه شنبه 24 مهر 1397 ساعت: 23:58

دیوارپوش های اداری

 

توجه کردن به دکوراسیون داخلی اداری بسیار مهم و حیاتی است. زیرا زیبا بودن و جذاب بودن محیط کار تاثیر بسیار زیادی بر روی راندمان کارمندان خواهد داشت. اگر میخواهید یک محیط کار شاد و سرزنده داشته باشید باید به اساسی ترین رکن آن، یعنی دکوراسیون داخلی محل کارتان توجه ویژه ای داشته باشید. همراه ما باشید تا چند نمونه از دیوارپوش های اداری را با هم مرور نماییم.

دیوارپوش پی وی سی طرح چوب

 

این نوع دیوارپوش از متداول ترین زنگ مورد استفاده در محیط اداری میباشد. شما میتوانید از ترکیب رنگ روشن و تیره میتوانید طرح های متنوعی را برای دیوار خود اجرا نمایید. نمونه های اجرایی دیوارپوش اداری طرح چوب را در بالای این مطلب میتوانید مشاهده نمایید.

دیوارپوش پی وی سی رنگی

استفاده از رنگ برای دکوراسیون داخلی مناطق اداری مرسوم نیست، اما عکس فوق میتواند نظر شما را تغییر دهد. استفاده از رنگ های آرامش بخش مثل سبز و آبی میتواند محیطی دلنشین و آرامی را برای محل کار شما خلق نماید.

دیوارپوش پی وی سی سفید

دیوارپوش پی وی سی سفید از نظر قیمتی پایین تر از دیوارپوش های روکشدار میباشد، پس همین موضوع باعث میشود تا بسیاری از افراد برای محل کار خود از این دیوارپوش استفاده نماید؛ اما برای اینکه محیط شما خسته کننده نباشد میتوانید از یک دیوارپوش با رنگ گرم، این یکنواختی را از بین ببرید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , دیوار پوش , انواع دیوارپوش , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش ام دی اف , دکوراسیون داخلی , دیوارپوش چوبی , دیوارپوش پلی استایرن , دیوارپوش تو پر , قیمت دیوار پوش, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 160 تاريخ : سه شنبه 24 مهر 1397 ساعت: 23:57

سقف کاذب دکوراتیو

 

برای داشتن یک سقف کاذب خیره کننده نیاز به یک طراح داخلی حاذق در این زمینه دارید تا بتواند سقف کاذب مد نظر شما را طراحی نماید. پس از آن باید بدنبال بهترین متریال و نصاب حرفه ای برای به اجرا درآوردن طرح مورد نظر باشید. تمامی این مراحل را برای داشتن سقف کاذب بی نقص و منحصر به فرد باید انجام دهید تا در نهایت صاحب یک دکوراسیون داخلی زیبا و چشم نواز شوید. در ادامه شما را به دیدن چند نمونه سقف کاذب دکوراتیو و نوع طراحی آن برای مکان های گوناگون دعوت میکنم. همراه ما باشید....

سقف کاذب لاکی

 

داشتن یک سقف کاذب ستاره ای میتواند ایده ی هیجان انگیزی باشد، برای داشتن چنین سقف کاذب زیبایی کافی است تا از سقف کشسان لاکی به همراه نورپردازی مخصوص استفاده نمایید تا تاثیر زیبایی این سقف کاذب متفاوت را در دکوراسیون داخلی خود ببینید.

سقف کاذب کناف

 

 

کناف دارای پتانسیل بالا جهت شکل پذیری و همچنین اجرای انواع طرح های خاص و متفاوت است. در تصاویر بالا چند نمونه ی طراحی و اجرای سقف کاذب کناف توسط شرکت آذران پلاست رسا را مشاهده میکنید.

سقف کاذب پی وی سی

 

سقف کاذب پی وی سی مانند کناف دارای انعطاف پذیری بالا و شکل پذیری منحصر به فرد میباشد. چند نمونه ی طراحی و اجرای سقف کاذب پی وی سی در محیط های اداری و تجاری و مسکونی را در بالای این مطلب مشاهده مینمایید

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/296

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 175 تاريخ : سه شنبه 24 مهر 1397 ساعت: 23:56

دیوارپوش دکوراتیو

 

ایجاد نقطه ی کانونی یکی از ابتدایی ترین اصول دکوراسیون داخلی است که شما میتوانید انجام دهید. حال این سوال برای شما پیش میاید که نقطه ی کانونی چیست؟ نقطه ی کانونی در دکوراسیون داخلی بدین معناست که وقتی وارد فضایی برای اولین بار میشوید، تمام توجهات ابتدا به آن سمت جذب میشود؛ به نوعی به صورت ناخودآگاه چشم شما به آن سو سوق داده میشود. این نقطه ی کانونی میتواند دیوار و یا سقف و یا حتی یک میز باشد، اگر شما میخواهید یک دیوار را تبدیل به نقطه ی کانونی خود کنید باید از متریال و رنگ و طرح خاصی برای دیوار مورد نظرتان استفاده نمایید تا بتواند چشم ها را به سمت خود جذب نماید. در ادامه ما چندین نمونه از دیوارپوش های دکوراتیو را به شما نشان میدهیم که چگونه میتواند به یک نقطه ی کانونی در دکوراسیون داخلی شما تبدیل شود.

دیوارپوش دکوراتیو در دکوراسیون داخلی اداری

 

 

 

اگر به فکر تغییر دکوراسیون محل کار خود هستید؛ ایجاد یک نقطه ی کانونی در این مکان میتواند کمک ارزنده ای برای زیباتر ساختن محل کار شما باشد. استفاده از دیوارپوش پی وی سی برای مکان های اداری و تجاری بسیار مرسوم میباشد، حال شما میتوانید با ترکیب دیگر دیوارپوش ها و یا یک نورپردازی خاص و همچنین استفاده از طرح های گوناگون برای نصب دیوارپوش میتوانید یک نقطه ی کانونی را برای محل کار خود ایجاد نمایید. به عنوان مثال در عکس های بالا، ترکیب دیوارپوش پی وی سی با سنگ آنتیک و یا حتی ایجاد باکس و نورپردازی داخل باکس و همچنین ایجاد طرح خاص یا استفاده از دو رنگ دیوارپوش همگی از جمله راهکار های ایجاد نقطه ی کانونی در محل کار شما با استفاده از دیوارپوش پی وی سی میباشد.

دیوارپوش دکوراتیو در دکوراسیون داخلی منزل

 

  • (تصویر شماره یک)

 

  • (تصویر شماره دو)

 

  • (تصویر شماره سه)

یکی از محبوب ترین نقاط در دکوراسیون داخلی منزل برای ایجاد نقطه ی کانونی دیوار تلویزیون میباشد. پس همیشه تزئین و برجسته کردن این نقطه از اهمیت بالایی برخوردار میباشد. شما میتوانید با استفاده از

  1. دیوارپوش سه بعدی در این نقطه( تصویر شماره یک )
  2. یا ترکیب سنگ و کناف (تصویر شماره دو)
  3. همچنین ترکیب دیوارپوش کناف با پی وی سی (تصویر شماره سه ) به راحتی و زیبایی این نقطه کانونی را در دکوراسیون داخلی منزلتان اجرا نمایید.

دیوارپوش دکوراتیو در دکوراسیون داخلی لابی

 

 

 

لابی یکی از مهمترین نقاط در ساختمان میباشد، زیرا شما به اولین مکانی که پا میگذارید لابی است و زیبایی این نقطه میتواند تاثیر بسیار زیادی بر تصور کلی بیننده از ساختمان داشته باشد. پس اضافه کردن یک نقطه ی کانونی زیبا در این منطقه میتواند اهمیت بسیار زیادی را داشته باشد. همانطور که در تصاویر بالا مشاهده میکنید ، استفاده از ترکیب دو رنگ دیوارپوش و ایجاد قاب و یا استفاده درست و به جا از نورپردازی در دیوارپوش و همچنین ایجاد طرح خاص و متفاوت با استفاده از دیوارپوش پی وی سی همگی از جمله پیشنهاد های ما برای زیباتر کردن لابی ساختمان میباشد.

 

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/160

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/313

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , دیوار پوش , انواع دیوارپوش , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش ام دی اف , دکوراسیون داخلی , دیوارپوش چوبی , دیوارپوش پلی استایرن , دیوارپوش تو پر , قیمت دیوار پوش, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 180 تاريخ : سه شنبه 24 مهر 1397 ساعت: 23:56

سقف کاذب پلکسی

 

طلق های شفاف 60*60 یا همان پلکسی دوغی یکی از کاربردی ترین و به صرفه ترین نوع سقف کاذب میباشد. این طلق های شفاف دارای مزیت های مثبتی است که عبارتند از:

  1. مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت
  2. دیرسوز
  3. دارای امکان نورپردازی در زیر سازی آن
  4. نصب بسیار سریع

مواردی برای توضیحات تکمیلی سقف کاذب پلکسی دوغی

 

  • بیشترین ابعاد پلکسی و یا همان سقف کاذب طلقی 120*180 میباشد که برای ابعاد بزرگ از ضخامت بالا و برای ابعاد کوچک از ضخامت پایین تر باید استفاده شود.
  • نوع دیگری از این سقف کاذب وجود دارد به نام آسمان مجازی (چاپ طرح بر روی این طلق های شفاف پلاستیکی)

ترکیب طلق 60*60 با دیگر متریال ها

 

 

 

به نسبت هزینه پلکسی دوغی از پانل و تایل پی وی سی کمی بالاتر است. اگر میخواهید تا هزینه ی پایین تری را متحمل شوید میتوانید این طلق های 60*60 را به صورت ترکیبی با متریال دیگر مثل پی وی سی و یا تایل های گچی مانند تصویر بالا استفاده نمایید. با این ترفند هم هزینه ی پایین تری خواهید داشت و هم از زیبایی این طلق ها برای سقف کاذب استفاده کرده اید و در عین حال از نورپردازی برای محیط تان نیز بهره برده اید.

سقف کاذب طلق های طرحدار

 

 

 

اگر خواهان سقف کاذب متفاوت تری هستید میتوانید با چاپ طرح بر روی این طلق های 60*60 ، رنگ و طرح را به دکوراسیون داخلی خود اضافه نمایید. این طرح میتواند شامل یک آسمان باشد و یا یک طرح رنگی، انتخاب آن به عهده ی خود شماست.

 

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/149

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/284

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 173 تاريخ : سه شنبه 24 مهر 1397 ساعت: 23:54

نصب دیوارپوش

یکی از مهمترین قسمتهای خرید و اجرای دیوارپوش نصب آن میباشد. نصب دیوارپوش باید توسط افراد متخصص و ماهر انجام شود؛ زیرا انجام این کار توسط افراد غیرمتخصص باعث میشود تا:

  1. دیوارپوش ها عمر کوتاه تر
  2. زیبایی ظاهری پایین تری خواهد داشت.

در ادامه چندین نکته در مورد نصب دیوارپوش و همچنین عکسهایی در این مورد گذاشته شده است.

 

برای نصب دیوارپوش هیچ محدودیت مکانی وجود ندارد؛ شما میتوانید دیوارپوش ها را بر روی هرگونه متریال نصب نمایید ولی برای برخی متریال ها باید زیرسازی انجام شود.

توضیحات کامل در مورد زیرسازی دیوارپوش را در این مقاله مطالعه نمایید.

دیوارپوش ها میتوانند محیط شما را با کمترین هزینه و زمان دچار تغییرات فراوانی نمایند. برای نمونه چندین پروژه قبل و بعد از نصب دیوارپوش را گذاشته ایم تا تغییرات زیبایی را که این دیوارپوش ها برای شما به ارمغان می آورند را به صورت بصری مشاهده نمایید.

 

 

(قبل از نصب)

 

(بعد از نصب)

 

 

(قبل از نصب دیوارپوش)

 

(بعد از نصب دیوارپوش)

 

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , دیوار پوش , انواع دیوارپوش , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش ام دی اف , دکوراسیون داخلی , دیوارپوش چوبی , دیوارپوش پلی استایرن , دیوارپوش تو پر , قیمت دیوار پوش, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 170 تاريخ : سه شنبه 24 مهر 1397 ساعت: 23:53

پارتیشن و دیوارکاذب

 

پارتیشن و به عبارتی همان دیوارکاذب، نوعی جدا کننده ی فضای داخلی است که ایجاد و حذف آن بسیار راحت و سریع انجام میشود .انتخاب متریال و همچنین طراحی آن در هر فضایی متفاوت است و این تفاوت ناشی از کاربری محیط ، متراژ و همچنین نیاز های شما میباشد. در ادامه شما را با انواع دیوارکاذب و پارتیشن آشنا میکنم. متریال های مورد استفاده برای دیوارکاذب عبارتند از:

  1. پی وی سی pvc
  2. ام دی اف mdf
  3. شیشه
  4. کناف

محیط هایی که میتوان در آن دیوارکاذب را ایجاد کرد:

  • اداری و تجاری
  • مسکونی
  • مغازه و فروشگاه
  • آرایشگاه
  • آموزشی
  • باشگاه ها ورزشی
  • ....

دیوارکاذب

 

 

 

دیوارکاذب به این معنی است که هیچ گونه باری را بر روی خود تحمل نمیکند و صرفا برای تفکیک فضا از آن استفاده میشود. اگر میخواهید تا فضا را به طور کامل تفکیک و اتاق هایی را برای خود ایجاد نمایید ؛ این دیوارکاذب میتواند راه حل بسیار مناسبی جهت ایجاد اتاق های مجزا برای دکوراسیون داخلی محسوب شود. برای ایجاد دیوارکاذب میتوانید از کناف و یا دیوارپوش پی وی سی و یا دیوارپوش ام دی اف استفاده نمایید.

پارتیشن های کوتاه

 

گاهی شما دارای فضای محدودی هستید و خواهان استفاده حداکثری از فضای خود هستید. اینگونه درخواست ها معمولا برای محیط های اداری میباشد. شما میتوانید از پارتیشن های اداری دارای میز و همچنین دیوارهای کوتاه بین میزهای خود استفاده نمایید. شما با این کار توانستید هم حریم خصوصی برای کارمندان خود ایجاد کنید و هم بیشترین استفاده را از کمترین فضا نموده اید. برای ایجاد چنین پارتیشن هایی، استفاده از دیوارپوش ام دی اف mdf بهترین گزینه میباشد.

پارتیشن های اداری

 

پارتیشن های اداری معمولا ترکیب ام دی اف و یا پی وی سی با شیشه است. این مدل دیوارکاذب هم شرایط یک اتاق خصوصی را فراهم میکند و هم از کوچک به نظر رسیدن فضا نیز جلوگیری میکند. برای ایجاد چنین دیوارهای کاذبی بهترین گزینه دیوارپوش پی وی سی و ام دی اف میباشد.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/42

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , دیوار پوش , انواع دیوارپوش , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش ام دی اف , دکوراسیون داخلی , دیوارپوش چوبی , دیوارپوش پلی استایرن , دیوارپوش تو پر , قیمت دیوار پوش, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 195 تاريخ : سه شنبه 24 مهر 1397 ساعت: 23:53

نمونه طراحی و اجرای سقف کشسان

 

سقف کاذب کشسان یکی از جدیدترین و در عین حال زیباترین سقف کاذب در صنعت دکوراسیون داخلی میباشد.

  • این سقف کاذب با حرارت دستگاه مخصوص به خود منبسط و باد سرد آن منقبض میشود.
  • همچنین میتوانید در ابعاد مختلف به صورت تصویری یکدست و یک تکه اجرا نمایید.

ویژگی های کلی سقف کاذب کشسان :

  1. ضد رطوبت
  2. دیر سوز و ضد حریق
  3. امکان نورپردازی
  4. امکان انتخاب طرح مورد نظر

برای مشاهده ی طرح های اجرایی سقف کشسان به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

سقف کاذب کشسان در مکان های اداری

 

این نوع سقف کاذب میتواند خشکی مناطق اداری را تا حد زیادی کاهش دهد و باعث شود محیطی شادتر و بهتری را برای کار کردن افراد ایجاد کرد. نمونه اجرایی مدل سقف کاذب در اتاق جلسات و همچنین محیط اداری را در بالا میتوانید مشاهده نمایید.

سقف کاذب کششی باریسول در دکوراسیون داخلی منزل

 

 

یک گزینه ی بسیار زیبا برای دکوراسیون داخلی منزل بالاخص آپارتمان های شهری، سقف کاذب باریسول میباشد. شما میتوانید از این امکان ، دریچه ای به آسمان آبی و طبیعت در آپارتمان خود ایجاد نمایید.

سقف کاذب لابی

 

 

این سقف کاذب لزوما نباید دارای طرح گل و آسمان و طبیعت باشد. شما میتوانید از طرح های هنری و یا نقاشی زیبا برای سقف کاذب خود استفاده نمایید. نمونه های اجرایی طرح های متفاوت سقف کاذب طرح دار در لابی ساختمان را میتوانید در بالای این پاراگراف مشاهده نمایید.

سقف کاذب سرویس بهداشتی

 

بدلیل مقاومت بالای سقف کاذب باریسول در برابر آب و رطوبت، استفاده از آن میتواند چهره ای کاملا متفاوت را به حمام و سرویس بهداشتی شما ببخشد. همچنین این سقف کشسان گزینه ی عالی برای سقف کاذب آشپزخانه ی شما محسوب شود.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/296

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 205 تاريخ : سه شنبه 24 مهر 1397 ساعت: 23:52

نمونه طراحی و اجرای سقف کاذب کناف

 

برای داشتن سقف کاذب کلاسیک و لوکس، با طرح و نورپردازی های خیره کننده، قطعا انتخاب اول شما باید کناف باشد. این نوع سقف کاذب گچی قابلیت فرم گرفتن و شکل پذیری هر طرحی را دارا میباشد. همچنین با یک نورپردازی تخصصی این زیبایی را میتوانید چندین برابر نمایید. در ادامه چندین نمونه اجرایی کناف توسط شرکت آذران پلاست را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

سقف کاذب کناف ساده

 

سقف کاذب ساده برای مکان هایی مانند محل کار و مناطق اداری بسیار مناسب میباشد؛ همچنین گاهی برخی افراد برای دکوراسیون داخلی منزلشان این نوع طراحی های ساده را میپسندند زیرا در عین سادگی، زیبایی را با خود به همراه خواهد داشت.

 

همچنین شما میتوانید از رنگ های متفاوت و گرم برای نورپردازی استفاده نمایید. این ترفند میتواند یکنواختی را از دکوراسیون داخلی شما بزداید.

سقف کاذب طرح دار کناف

 

این مدل سقف های طرح دار برای مکان هایی مانند رستوران و تالار، لابی ساختمان ، مناطق تجاری ، و همچنین دکوراسیون داخلی منازل بسیار پرطرفدار است.

 

ترکیب سقف کاذب کناف طرح دار با متریال های دیگر مثل کشسان و لاکی و ... مانند تصویر بالا جذابیت بصری را به طرز محسوسی افزایش میدهد.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 199 تاريخ : سه شنبه 24 مهر 1397 ساعت: 23:51

کفپوش لمینت باراباس

 

باراباس یکی از برند های به نام تولید پارکت و لمینت با کیفیت بالا میباشد. این برند تولید شده در کشور آلمان با بالاترین کیفیت میباشد. اطلاعات فنی و ظاهری لمینت آلمانی باراباس عبارتند از:

  1. ضخامت لمینت باراباس : 8میل و 12 میل
  2. دارای کلاس AC4 (بالاترین کیفیت روکش سطح)
  3. ابعاد: 120 در 20 سانتی متر

 

از نظر هزینه، این پارکت و لمینت دارای قیمت بالا میباشد؛ اما این هزینه ی بالا به نسبت کیفیت بسیار ارزنده میباشد. اگر میخواهید تا از لمینت با طول عمر و همچنین استحکام بالا در عین زیبایی ظاهری در دکوراسیون داخلی خود استفاده نمایید ؛ بهترین پیشنهاد شرکت ما پارکت و لمینت آلمانی باراباس میباشد.

  • هر بسته باراباس 1.896 مترمربع میباشد.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/143

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/102

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : کفپوش , انواع کفپوش , کفپوش چوبی , کفپوش لمینت , کفپوش پارکت , کفپوش پارکت و لمینت , پارکت , لمینت , پارکت و لمینت , پارکت و لمینت آرتا , قیمت پارکت و لمینت , قیمت پارکت و لمینت آرتا, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 156 تاريخ : سه شنبه 24 مهر 1397 ساعت: 23:51

طراحی و اجرای سقف کاذب در مکان های ورزشی و استخر

 

محیط ورزشی از جمله مکان هایی است که باید به دکوراسیون داخلی آن اهمیت ویژه ای داد، زیبایی این مکان باعث جلب شدن افراد بیشتر و همچنین ماندگاری آنها در آن مکان خواهد بود. یکی از اقلام اساسی دکوراسیون داخلی محیط های ورزشی سقف کاذب میباشد. داشتن سقفی زیبا و جذاب، میتواند تاثیر به سزایی در افزایش ورزشکاران شما و همچنین ماندگاری آنها در باشگاه و یا استخر شما داشته باشد. در ادامه ی مطلب طراحی و اجرای سقف کاذب توسط شرکت آذران پلاست رسا در مجموعه ورزشیرا با شما مرور خواهیم کرد.

سقف کاذب ساده

 

اگر میخواهید تا با حداقل هزینه یک سقف کاذب مناسب برای استخرتان داشته باشید میتوانید از پانل های طولی پی وی سی به صورت ساده استفاده نمایید. ترکیب رنگ برای این مدل سقف های ساده میتواند زیبایی را چندین برابر نماید.

سقف کاذب پی وی سی باکس دار

 

اگر محیط سقف شما دارای متراژ بالایی باشد، استفاده از باکس های پی وی سی برای استحکام بیشتر کاربرد بسزایی دارد. شما میتوانید از رنگی متضاد ضمینه برای ایجاد باکس استفاده نمایید، زیرا این عمل زیبایی محیط را افزایش خواهد داد.

سقف کاذب طرح دار

 

 

یکی از ویژگی های پانل پی وی سی انعطاف پذیری بالای آن میباشد ، شما میتوانید از این مزیت برای طراحی چشمگیر و متفاوت سقف کاذب استخر و یا باشگاه ورزشی (مانند عکس فوق ) استفاده نمایید.

نورپردازی

 

 

ایجاد حاشیه و همچنین باکس های طرح دار جهت نورپردازی با پانل های پی وی سی از جمله راهکار های موجود برای زیباسازی و ایجاد جذابیت بصریسقف کاذب استخر و یا مجموعه ورزشی شما باشد.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 186 تاريخ : يکشنبه 15 مهر 1397 ساعت: 1:29

نمونه طراحی و اجرای متفاوت و زیبای دیوارپوش پی وی سی

 

همیشه وقتی صحبت از دیوارپوش پی وی سی میشود یک دیوار ساده با ترکیب رنگ کاملا معمولی مانند تصویر فوق در ذهن نقش میبندد؛ اما گاهی با همین دیوارپوش پی وی سی میتوانید طرح هایی بسیار زیبا و چشم نوازی را اجرا نمایید، که لازمه ی آن مشورت و کمک خواستن از یک طراح معماری جهت طراحی و اجرای این دیوارپوش برای دکوراسیون داخلی مورد نظر شما میباشد.

برای دیدن نمونه های بیشتر از مدل های اجرایی دیوارپوش پی وی سی توسط شرکت آذران پلاست رسا و همچنین گرفتن ایده از آنها به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

نورپردازی

 

 

استفاده مناسب و به جا از چراغ های تزئینی میتواند با کمترین هزینه زیبایی را به دیوارپوش شما اضافه نماید. برای نمونه عکس فوق میتواند نمونه ی بارزی از یک نورپردازی در دیوارپوش پی وی سی و افزایش جذابیت و زیبایی در لابی ساختمان باشد.

ترکیب پی وی سی با اجناس دیگر

 

استفاده پی وی سی به تنهایی در دکوراسیون داخلی نمیتواند جذابیت لازم را بوجود آورد. ترکیب پی وی سی با اجناس دیگر مثل شیشه و ... مانند تصویر فوق میتواند یک ایده ی بسیار مناسب و کم هزینه برای ایجاد جذابیت بصری به حساب آید.

ترکیب رنگ

 

آگاهی داشتن از چگونگی ترکیب رنگ میتواند زیبایی دکوراسیون داخلی شما را به طرز شگفت آوری افزایش دهد. معمولا یک رنگ خنثی (سفید ، طوسی ، ...) میتواند گزینه ی خوبی برای ترکیب با دیگر رنگها محسوب شود.

ایجاد خطوط و قوس

 

 

نمونه های عکس های فوق ، گویای این روش استفاده از دیوارپوش پی وی سی میباشد. به جای استفاده ی کاملا معمولی و روزمره از دیوارپوش پی وی سی شما میتوانید با ایجاد خطوط و قوس هایی ، زیبایی را به دکوراسیون داخلی خود اضافه نمایید.

ایجاد باکس های دکوراتیو

 

گاهی استفاده از پانل های پی وی سی بر روی دیوار میتواند به صورت دکوراتیو باشد.(مانند تصویر بالا) این روش هم هزینه ی بسیار پایینی خواهد داشت و هم زیبایی متفاوتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , دیوار پوش , انواع دیوارپوش , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش ام دی اف , دکوراسیون داخلی , دیوارپوش چوبی , دیوارپوش پلی استایرن , دیوارپوش تو پر , قیمت دیوار پوش, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 192 تاريخ : يکشنبه 15 مهر 1397 ساعت: 1:27

کارکرد دیوارپوش سنگ مصنوعی و نمونه پروژه های انجام شده

 

سنگ مصنوعی نوعی دیوارپوش پی وی سی با روکش طرح سنگ میباشد که در ترکیبات خود علاوه بر پی وی سی دارای پودر سنگ نیز میباشد.استحکام و قدرت این دیوارپوش در برابر ضربات بسیار بالا بوده، پس میتوانید بدون هیچگونه نگرانی از این دیوارپوش برای تمامی مکان ها استفاده نمایید.

مزیت های دیوارپوش سنگ مصنوعی:

  1. دارای تنوع بالای طرح و رنگ
  2. ضد رطوبت و آب
  3. آنتی باکتریال ، ضد قارچ ، ضد حشرات موذی
  4. دیر سوز و مقاوم در برابر حرارت
  5. قیمت اقتصادی به نسبت سنگ اصلی
  6. نصب بسیار راحت و آسان

 

مکان هایی که برای استفاده از این دیوارپوش بسیار مناسب هستند عبارتند از:

  • بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی
  • محیط های اداری و تجاری
  • راه پله ها و لابی و پارکینگ
  • ....

در ادامه چندین عکس از نمونه پروژه های اجرایی دیوارپوش سنگ مصنوعی توسط شرکت آذران پلاست رسا در بیمارستان و مکان های بهداشتی و درمانی برای شما به نمایش گذاشته ایم.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/313

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/299

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , انواع دیوار پوش , قیمت دیوار پوش , , دیوارپوش آذران پلاستیک , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش pvc, , دیوارپوش یک تکه , دیوارپوش بدون درز , دیوارپوش طرح سنگ , دیوارپوش طرح مرمر , دیوارپوش طرح سنگ پی وی سی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 190 تاريخ : يکشنبه 15 مهر 1397 ساعت: 1:26

نحوه استفاده از اصول اولیه طراحی برای تزئین خانه

 

بعضی از مردم به صورت ذاتی و به صورت بصری به راحتی میتوانند یک مکان را به زیباترین نحو طراحی و اجرا کنند. برخی دیگر نیازمند یادگیری مهارت طراحی دکوراسیون داخلی هستند. اگر شما جزء دسته ی دوم هستید این مقاله چند تکنیک اساسی را برای طراحی دکوراسیون داخلی جهت یادگیری و بکارگیری آن در اختیارتان قرار خواهد داد.این قوانین و اصول به اندازه کافی ساده هستند که هر کسی می تواند آنها را اعمال کند.

قانون شماره

 

ایده اساسی این قانون این است که جزئیات و اشیائی که در عدد فرد مرتب شده یا دسته بندی می شوند جذاب تر، به یاد ماندنی تر و مؤثرتر از جفت شدن عدد صحیح هستند.این به گروه بندی اشیاء در ارتفاع ، اشکال و بافت مختلف کمک می کند. به عنوان مثال به تصویر بالا نگاه کنید. سه گلدان، در ارتفاع های مختلف، با تفاوت های ظریف در عناصر(شن و آب و لیمو) وجود دارد.البته این فقط قاعده اساسی است و ممکن است در هر مورد کار نکند. هدف اینجا این است که مطمئن شویم همه چیز یکنواخت و خسته کننده نیست.

مرکز اتاق را پیدا کنید

 

نقطه کانونی اتاق بیشترین تأکید دکوراسیون داخلی است. این چیزی است که چشمان شما به طور طبیعی وقتی وارد اتاق می شوند کشیده می شوند. و همه چیز در اطراف نقطه کانونی تعریف می شود.بسیاری از اتاق ها دارای کانون های داخلی هستند: یک پنجره بزرگ با یک منظره، یا یک شومینه. اگر اتاق شما یک مرکز کانونی داخلی نداشته باشد، در اینجا چند نکته و گزینه ای برای ایجاد آن وجود دارد:

  • یک دیوار به رنگ های مختلف رنگ کرده و سپس آثار هنری یا قفسه به آن اضافه کنید.
  • اگر می خواهید از یک اتاق برای خواندن استفاده کنید، شما می توانید قفسه کتاب نقطه کانونی خود را ایجاد کنید.
  • یک قطعه بزرگ از آثار هنری یا یک آینه بزرگ نیز به خوبی کار می کند.

قوانین اندازه گیری اولیه را بدانید

 

اندازه گیری های خاصی برای تزئینات وجود دارد که دکوراسیون داخلی اتاق را بهتر می کند. در اینجا چند اندازه گیری کلی وجود دارد که باید در ذهن داشته باشید:

  • حداقل 15 سانتیمتر بین میز قهوه و مبل فاصله باید وجود داشته باشد.
  • اگر میخواهید تا پنجره ها به صورت بلند تر به نظر برسد باید از پرده های بلند تر استفاده کرد.
  • اگر فضای کوچک دارید، یک فرش کوچک را انتخاب کنید، و سپس تمام چهارپای مبلمان خود را از آن خارج کنید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/231

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی خانه , دکوراسیون داخلی منزل , دکوراسیون منزل کوچک , دکوراسیون داخلی پذیرایی , دکوراسیون داخلی منزل کوچک , دکوراسیون داخلی ایرانی , دکوراسیون داخلی آشپزخانه , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , طراحی دکوراسیون داخلی ویلا , فنگ شویی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 203 تاريخ : يکشنبه 15 مهر 1397 ساعت: 1:26

سقف کاذب طرح آسمان

این عنوان معمولا برای سقف کاذب آسمان مجازی مورد استفاده قرار میگیرد. آسمان مجازی همان سقف کاذب طلقی طرح داری است که میتواند زیبایی محیط شما را به سادگی چندین برابر نماید. ابعاد سقف کاذب آسمان مجازی معمولا به صورت 60*60 است ولی اگر میخواهید تا ابعادبزرگتر یا کوچیکتری داشته باشید میتوانید ابعاد مورد نظرتان را سفارش دهید. البته یابد این نکته را خاطر نشان کنم که برای داشتن ابعاد بزرگ محدودیت خواهید داشت؛ زیرا بزرگی ابعاد آسمان مجازی از حدی به بعد؛ با گذشت زمان شکم خواهد داد.

قطر آسمان مجازی به طور معمول 2 و 3 و 4 و 6 و 8میل میباشد، هر مقدار ابعاد بزرگتر شود باید قطر سقف کاذب تان نیز بیشتر شود. مثلا برای ابعاد 180 در 120 که بیشترین حد ابعاد هست، باید از 6 و 8 میل استفاده نمایید. طبیعتا هر مقدار قطر بالاتر باشد هزینه ی چاپ آن نیز بیشتر میشود.

اگر از نظر هزینه خواهان قیمت اقتصادی تری هستید ما به شما آسمان مجازی استیکری را پیشنهاد میکنم؛ اسمان مجازی استیکری با چاپ طرح بر روی کاغذ به صورت برچسب بر روی طلق نصب میگردد که باعث میشود شفافیت و زیبایی آسمان مجازی چاپی را نداشته باشد ولی از نظر هزینه ای بسیار پایین تر میشود.

جهت آگاهی از قیمت آسمان مجازی بر روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

در ادامه چندین نمونه اجرایی از سقف آسمان مجازی در سرویس بهداشتی و آشپزخانه توسط شرکت آذران پلاست رسا برای آشنایی بیشتر با این نوع سقف کاذب آورده شده.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/284

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/288

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

 

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 172 تاريخ : يکشنبه 15 مهر 1397 ساعت: 1:25

ابزارپیش ساخته پلی یورتان

 

در مقاله ی قبلی در مورد ابزار پلی اورتان و ویژگی های آن توضیحات کاملی را ارائه داده ایم، حال در این متن به توضیح در مورد انواع ابزار و همچنین موارد مصرف هر یک از این ابزار ها برای دیوارپوش و سقف کاذب میپردازیم.

انواع ابزار پلی اورتان

  1. ابزار گلویی
  2. ابزار قاب بندی
  3. ابزار گل سقفی
  4. کمربندی
  5. قرنیز
  6. دیوارپوش
  7. ...

ابزار گلویی

 

ابزار گلویی برای زیبا سازی و پوشش بین دیوار و سقف کاذب مورد استفاده قرار میگیرد. این ابزار در دونوع

  • ساده
  • طرح دار قابل دسترس میباشد.

استفاده از این ابزار برای ستون و همچنین بخشیدن چهره ای کلاسیک به دکوراسیون داخلی بسیار مناسب میباشد.

ابزار قاب بندی

 

این ابزار در طرح و رنگ بندی بسیار متنوع قابل نصب بر روی دیوارپوش میباشد. استفاده از این ابزار بر روی دیوارپوش کناف و همچنین کاغذ دیواری به عنوان ایجاد حاشیه توصیه میشود.

ابزارگل سقف

 

اگر میخواهید تا دور لوستر شما دارای طرح خاص باشد از ابزار گل سقفی استفاده نمایید. این ابزار بر روی سقف و همچنین سقف کاذب قابل نصب میباشد و میتواند زیبایی سنتی را به محل نصب لوستر شما بیافزاید.

کمربندی

 

اگر میخواهید میانه ی دیوار پوش شما دارای طرحی خاص باشد باید از کمربندی استفاده نمایید.

قرنیز

 

حد فاصل بین دیوار و کف را میتوانید از قرنیز جهت زیبا سازی بیشتر دیوارپوش استفاده نمایید.

دیوارپوش

 

این دیوارپوش ها در عرض های 15 و 20 سانتی قابل عرضه میباشد. این دیوارپوش تنها یک تفاوت با دیوارپوش های دیگر دارد و آن این است که به صورت کلیکی بر یکدیگر چفت نمیشوند و تنها در کنار یکدیگر نصب میشوند.

البته تنوع ابزار پلی استایرن بسیار بالا میباشد که همگی آنها جنبه دکوراتیو داشته و همانطور که از قبل گفته شد مناسب دکوراسیون داخلی کلاسیک و سنتی میباشد. از دیگر انواع ابزار گچی از پیش ساخته شده میتوان به ابزار نور مخفی ، نبشی ، ستون ، کتیبه و ... اشاره کرد.

http://www.irandecorasion.com/fa/GalleryAlbum/154

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : ابزارپیش ساخته پلی یورتان , ابزار پلی استایرن ,سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 185 تاريخ : يکشنبه 15 مهر 1397 ساعت: 1:25

ابزار پیش ساخته پلی اورتان چیست؟

 

پلی اورتان و یا همان پلی یورتان دسته‌ای از مواد شیمیایی است (از واکنش پلی ال‌ها و ایزوسیانات‌ها ساخته می‌شود). این مواد به شکل و فراورده های مختلفی مثل فوم ، الاستومرها ، مایعات و ... تولید میشوند. پلی اورتان در دکوراسیون داخلی به صورت قطعات پیش ساخته جهت زیبا سازی استفاده میشود. حال برای دانستن اینکه این قطعات پیش ساخته چیست و چه کاربردی دارد باید به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

 

ابزار پیش ساخته پلی اورتان یکی از بهترین و به صرفه ترین ابزار دکوراتیو جایگزین گچ میباشد. داشتن دکوراسیون داخلی کلاسیک با گچ بری های پیچیده آرزوی خیلی از افراد است که امروزه ابزار پلی اورتان به راحتی و با هزینه ی بسیار پایین تر از گچ بری و همچنین از همه مهمتر با مدت زمان بسیار کوتاه آن را برآورده کرده است. این ابزار بر روی انواع دیوارپوش و سقف کاذب زیبایی دو چندانی را به دکوراسیون داخلی شما هدیه میکند.

 

اما بهتر است که این ابزار بر روی دیوارپوش و یا سقف کاذب از جنس گچ نصب شود زیرا این گونه همخوانی بیشتری با هم خواهند داشت در صورتی که نصب این ابزار بر روی دیوارپوش و سقف کاذب پی وی سی میتواند فاجعه ای در دکوراسیون داخلی محسوب شود. این ابزار پیش ساخته چون نمایی کلاسیک دارند بهتر است در فضاهایی که معماری کلاسیک و سنتی دارند اجرا شود زیرا این اشکال با معماری مدرن میانه ای ندارد.

 

ویژگی های مثبت ابزار پلی یورتان

  1. فرم پذیری بالا
  2. دارای طرح و نقش زیبا با تنوع بالا
  3. کند سوز
  4. بر عکس گچ دارای مقاومت و همچنین طول عمر بالاست
  5. وزن پایین در برابر ابزار های گچی پیش ساخته
  6. هزینه ی بسیار مقرون به صرفه
  7. مدت زمان نصب بسیار کوتاه
  8. مقاوم در برابر آب و رطوبت
  9. رنگ پذیر بودن
  10. ضد قارچ و حشرات
  11. قابلیت اجرا بر روی انواع سطوح

نحوه ی نصب ابزار پلی اورتان

 

نصب ابزار پلی اورتان ترجیحا باید توسط یک شخص ماهر انجام شود . روند کلی آن بسیار سریع میباشد و تنها با چسب و در انتها برای ثبات بیشتر با میخ های مخصوص بر روی محل مورد نظر فیکس میشود.

جهت آگاهی در مورد انواع ابزار پلی اوتان و همچنین کاربرد هر یک بر روی دیوارپوش و سقف کاذب به مطلب بعدی مراجعه نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/GalleryAlbum/154

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

 

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : ابزار پیش ساخته پلی اورتان , ابزار پلی یورتان , دیوارپوش , دیوار پوش , انواع دیوارپوش , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش ام دی اف , دکوراسیون داخلی , دیوارپوش چوبی , دیوارپوش پلی استایرن , دیوارپوش تو پر , قیمت دیوار پوش, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 191 تاريخ : يکشنبه 15 مهر 1397 ساعت: 1:23

لیست قیمت شهریور 97- پارکت و لمینت-تماس 71731-021

 

آخرین قیمت پارکت و لمینت و ابزار - تاریخ 20/6/97

جهت مشاهده ی آخرین قیمت پارکت و لمینت به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

 

قیمت

جنس (کفپوش)

60.000

پارکت و لمینیت آرتا

165.000

پارکت و لمینیت باراباس12 میل

155.000

پارکت و لمینیت باراباس 8 میل

48.000

کفپوش پی وی سی آرتا

49.000

کفپوش پی وی سی ترکیش

-----

کفپوش پی وی سی فونیکس

-----

قرنیز mdf 8 میل 7سانت

7.900

قرنیز mdf16 میل 7سانت

-----

قرنیز mdf8میل 9 سانت

8.900

قرنیز mdf16 میل 9 سانت

59.000

دیوارکوب mdf

-----

ابزار تاشو mdf 4 سانت

5.900

اسکوتی mdf

5.500

خط کش mdf

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/102

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/143

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : کفپوش , انواع کفپوش , کفپوش چوبی , کفپوش لمینت , کفپوش پارکت , کفپوش پارکت و لمینت , پارکت , لمینت , پارکت و لمینت , پارکت و لمینت آرتا , قیمت پارکت و لمینت , قیمت پارکت و لمینت آرتا, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 200 تاريخ : يکشنبه 15 مهر 1397 ساعت: 1:20

لیست قیمت سقف کاذب 97/ 6/ 19-تماس71731-021

 

آخرین اصلاحات در مورد قیمت انواع سقف کاذب

جهت دریافت و آگاهی از آخرین لیست قیمت سقف کاذب به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

 

نوع و جنس

قیمت (متر مربع)

سقف کاذب پی وی سی (پانل طولی)

از 35.000 تا 52.000

سقف کاذب پی وی سی (تایل 60*60)

از 35.000تا 38.000

سقف کاذب کناف

از 22.000

سقف کاذب 60*60 پلکسی (طلقی)

هر ورق 60*60 از 18.000

سقف کاذب آسمان مجازی

هر تایل 60*60 از 70.000

سقف کاذب کشسان (باریسول)

از 260.000

تایل گچی 60*60

از 17.000

سقف کاذب آکوستیک 60*60(گچی)

از 20.000 تا 22.000

سقف کاذب آکوستیک 60*60(پی وی سی)

-----

 

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 208 تاريخ : يکشنبه 15 مهر 1397 ساعت: 1:20